Zlorabo konoplje so Združeni narodi United Nations calls for global ban on cannabis advertising (nypost.com) želeli preprečiti tako, da so pozvali h globalni prepovedi oglaševanja konoplje.
Omejitve se je takoj prijel Facebook, ki so se mu pridružili še Pay Pal, Amazon, Google,…
V vseh ameriških državah, razen v dveh, so sprostili televizijsko oglaševanje konoplje. Pod pogojem, da igrajo igro 'varno'. Poudarek je predvsem na zaščiti otrok pred izpostavljenostjo konoplji.
Vseeno pa se televizijske hiše raje ne odločajo za oglaševanje izdelkov iz konoplje. Bojijo se izgube dovoljenja za obratovanje.
Facebook in Instagram še vedno oglaševanja ne dovoljujeta. Proizvajalci kot smo Darilo Narave ne moremo koristiti npr. Facebook trgovine, hkrati pa nam omejujeta doseg objav. Prav tako nam Facebook ukinja račune, pri tem se zgubi vse obiskovalce, všečke in ocene, ki smo jih prejeli od naših obiskovalcev.
"Resnično se sprašujem, kdaj bosta Facebook in Instagram prišla v korak s časom,'' se sprašujemo.
Podjetje Google nam sicer omogoča oglaševanje. Vendar z veliko omejitvami.
Koliko časa bodo lahko ZN lahko še zagovarjali prepoved oglaševanja? Industrija s konopljo se vse bolj širi. Ljudje so vse bolj podučeni o uporabi in lastnostih CBD, CBG in drugih kanabinoidov. Zato znajo ločiti, da ni vsa konoplja le zato, da bi se z njo 'zadeli'.
Poleg spletnega oglaševanja se pojavljajo tudi vprašanja o regulaciji televizijskega oglaševanja konoplje. Čeprav je v Združenih državah Amerike večina držav sprostila televizijsko oglaševanje konoplje, so še vedno prisotne razprave o varnostnih smernicah in omejitvah, ki bi morale veljati za tovrstno oglaševanje.
Poleg tega je pomembno obravnavati tudi vprašanje dostopnosti informacij o konoplji. Čeprav se javno mnenje o konoplji spreminja, se pojavljajo dvomi o tem, ali so informacije, ki so na voljo, resnično objektivne in zanesljive. Zato je ključno zagotoviti kakovostne in verodostojne vire informacij o konoplji, ki bodo ljudem omogočili ozaveščeno odločanje o njeni uporabi in učinkih.
Za objavo komentarja se morate prijaviti.